Ny soet blogg

Så det tog ett bra tag innan jag bestämde mig för att återta bloggandet på övertalning från en vis kvinna.

Så, vad kommer denna blogg då att innehålla? Självklart kommer jag att skriva om vad jag köpt för nya grejjer på min dagliga runda på stan, vad jag gjort under dagen, vad... Naaa im just kiddin you!

Såklart kommer jag att Försöka skriva om saker jag stör mig på, som jag inte tycker om, somjag tycker är fula.. Ja ni förstår principen, jag kommer mest att gnälla. Det kommer bli en fin liten blogg som då jag orkar kommer att uppdateras, räkna inte med dagliga inlägg.

Om jag seglar lite uppåt och kollar på det jag skrivet vad den kommer handla om så upptäcker jag en sak, jag kan lika gärna skriva aftonbladet, Per Gessle och Linda Rosing över hela bloggen.

Första inlägget planeras att släppas innan vecka är slut. Så håll utkik, det kan bli bra, det kan bli dåligt och det kan bli helt och hållet katastrofalt så man inte riktigt vet om det är bra eller dåligt och man blir aldelles jätte förvånad och inte vet vart man ska ta vägen. Då kan ni komma hem till mig.

Over and out ,cya!

Kommentarer
Postat av: cizsi

uppdatera designen pluttN! <3

2009-07-23 @ 19:44:34
URL: http://coestman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0