I am the highway

Första dagen på jobbet efter semestern och det känner jag av i min världsberömda svank som gör lika ont som en glasspinne mellan Peter Harryssons hakor. Om man i korta ord summerar jobbdagen så var det ett Hor. Hej.

Imorn blir dock andra och således sista dagen med jobb denna vecka då det sedan bär av till Östersund för att yra.

Om jag summerar min nuvarande livskvalité så är den rätt så hög. Jag anser mig själv vara den vackraste av alla guds skapelser och bör således ha en plats i världens hall of fame. Ja jag har alltid haft höga tankar om mig själv utan att bli överdrivet självgod. Ironi har jag också!

Kort och gott.

Dagens visdomsord: Då Fantomen är vred darrar lejonet

Simma lugnt och bråka inte med spanjorer // D

Kommentarer
Postat av: Bob the Builder

snart börjar byggbloggen, va?

2009-08-12 @ 13:42:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0